تلویزیون های OLED ال جی

تلویزیون های OLED ال جی با وجود تغییر معیارهای رده‌بندی عملکرد تلویزیون از سوی نشریه معتبر Consumer Reports، همچنان در صدر لیست این موسسه قرار دارند.

شکل - تلویزیون های OLED ال جی

تلویزیون های OLED ال جی همچنان در صدر رتبه بندی Consumer Reports

اخبار علمی و فناوری – تلویزیون های OLED ال جی با وجود تغییر معیارهای رده‌بندی عملکرد تلویزیون از سوی نشریه معتبر Consumer Reports، همچنان در صدر لیست این موسسه قرار دارند.

Consumer Reports یک نشریه آمریکایی در زمینه راهنمایی مصرف‌کنندگان، به تازگی معیارها و استاندارد رتبه‌بندی تلویزیون‌ها را بهبود بخشیده است. با اضافه شدن دسته‌های حریم خصوصی و امنیت که در رتبه‌بندی کلی هم موثرند، رتبه تلویزیون‌های تولید چین نسبت به قبل نزول کرده است. در حالی که تلویزیون های OLED اکنون هفت جایگاه اول این رده‌بندی را در اختیار دارند.
صدرنشنی تلویزیون های OLED ال جی در Consumer Reports

Consumer Reports بر اساس نتایج آزمون‌های عملکردی طراحی شده توسط خودش به رده‌بندی محصولات می‌پردازد و به تازگی معیارهایی همچون قابلیت اطمینان ، رضایت کاربر، امنیت داده‌ و حریم خصوصی داده را هم به امتیازات رده‌بندی کلی خود افزوده است.

در جدیدترین رده‌بندی، تلویزیون های OLED ال جی الکترونیکس و سونی توانستند هفت جایگاه نخست لیست را از آن خود کنند. از ده تلویزیون برتر این لیست، پنج مورد متعلق به محصولات ال جی هستند و دو تلویزیون سامسونگ هم در این میان به چشم می خورند، که نشان‌دهنده توجه فراوان مصرف‌کنندگان آمریکایی به برند‌های تلویزیون کره‌ای است.

تلویزیون های OLED ال جی

آخرین رده‌بندی Consumer Reports بر اساس جدیدترین استانداردهای ارزیابی این نشریه انجام گرفته که شامل اضافه شدن رده‌های امنیت اطلاعات و حریم خصوصی اطلاعات است. شاخص امنیت اطلاعات میزان حفاظت موثر از داده‌های کاربران در زمینه رمزنگاری، آپدیت‌های نرم افزاری و فاکتورهای متعدد دیگر را می‌سنجد و مورد دوم هم کارخانه‌های تولید‌کننده تلویزیون و ارائه دهندگان خدمات مرتبط با آنها را از نظر جمع‌آوری، اشتراک و استفاده از داده‌های کاربر مورد بررسی قرار می‌دهد و اینکه کاربران تا چه میزان قادر به کنترل جریان داده متعلق به خودشان هستند.

تلویزیون‌های Samsung ، LG ، Sony و Vizio همگی توانستند در رده امنیت داده عنوان «خیلی خوب» و در رده حریم خصوصی داده عنوان «خوب» را کسب کنند. کارخانه‌های چینی همچون TCL هم در زمینه امنیت داده عنوان «کمتر خوب» را کسب کردند.

Consumer Reports همچنین معیارهای سنجش قابلیت اطمینان پیش‌بینی پذیر (Predicted Reliability) را بهبود بخشیده و بیشتر بر نتایج نظرسنجی از مصرف‌کنندگانی تکیه دارد که تلویزیون را خریده و استفاده کرده‌اند. در این رده‌بندی برندهای کره‌ای سامسونگ و ال جی هر دو عنوان «خیلی خوب» را کسب کردند. سونی هم که پیش از این تنها برند صاحب عنوان «خیلی خوب» در این دسته بود، با یک پله صعود، عنوان «عالی» را از آن خود کرد. در این میان Vizio با یک رتبه ارتقا از عنوان «نسبتا خوب»، به عنوان «خوب» رسید. علی‌رغم پیشرفت اغلب برندهای اصلی در رده‌بندی Predicted Reliability، برند TCL بدون تغییر ماند و دوباره همان عنوان «خوب» را کسب کرد.

یک منبع مطلع صنعتی می‌گوید:

به نظر می‌رسد که دسته‌های رده‌بندی جدید و آپدیت نتایج قابلیت اطمینان پیش‌بینی پذیر، در امتیازات کلی و جایگاه نهایی محصولات در تابلوی رده‌بندی نیز تاثیر داشته‌اند.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم