تلویزیون هواوی S3Pro

تلویزیون هواوی Smart Screen S3 Pro مجهز به فناوری‌های روز دنیا، سیستم هوش مصنوعی و طراحی بدون فریم و زیبا رسماً رونمایی شد.

شکل- تلویزیون هواوی S3Pro

تلویزیون هواوی Smart Screen S3Pro با هوش مصنوعی و طراحی بدون فریم رونمایی شد.

تلویزیون هواوی Smart Screen S3 Pro مجهز به فناوری‌های روز دنیا، سیستم هوش مصنوعی و طراحی بدون فریم و زیبا رسماً رونمایی شد.

شرکت هواوی (1) ، غول تکنولوژی چینی از یک تلویزیون جدید رونمایی کرد. تلویزیون هواوی Smart Screen S3 Pro به یک پردازنده دو هسته‌ای هوشمند مجهز است که می‌تواند از پس عملیات چندمنظوره برآید. این تلویزیون همچنین از سیستم چشم‌های هوشمند برای مکالمات ویدیویی و یا نظارت روی تمرینات ورزشی کاربر بهره می‌برند.

تلویزیون هواوی S3Pro

تلویزیون هوشمند جدید هواوی به لطف فریم بسیار نازکی که در هر چهار طرف نمایشگر وجود دارد، نسبت ابعاد تصویر به بدنه بالایی را ارائه می‌کند. درست مثل نسل قبلی، شاهد حضور موتور تصویر Honghu در قلب تپنده این تلویزیون هستیم که فناوری MEMC برای نمایش سریع و روان تصاویر آن را همراهی می‌کند. این تلویزیون همچنین به فناوری کنتراست داینامیک مجهز شده، رنگ‌ها را به بهترین شکل ممکن به‌نمایش می‌گذارد و پوشش ۹۲ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد.

تلویزیون هواوی اسمارت اسکرین S3 Pro به چهار اسپیکر ۱۰ واتی و دو اسپیکر ۲ واتی با فرکانس بالا مجهز شده است و که می‌توانند فرکانس‌های مختلف محتوای صوتی را تولید کنند.

این ها در حاضر تنها اطلاعاتی هستند که از این تلویزیون جدید داریم. قیمت و جزئیات کامل آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. ظاهراً هواوی قصد دارد این تلویزیون را در کنار گوشی‌های سری نوا ۱۱ در رویداد ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) خودش رونمایی کند.

1 : شرکت چینی چندملیتی فناوری است که در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای و ارتباطات فعالیت دارد. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد. هوآوِی بزرگ‌ترین ارائه‌کننده خدمات ارتباطی (پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲) و یکی از پیشروترین تولیدکنندگان فناوری در جهان است.
هوآوِی بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد که حدود ۴۶٪ درصد در بخش پژوهش و توسعه کار می‌کنند. این شرکت حدود ۲۰ مؤسسه پژوهش و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم