ردمی مکس ۱۰۰

شیائومی به زودی تلویزیون ردمی مکس 100 – Redmi Max 100 را با یک پنل غول پیکر ۹۸ اینچی و رزولوشن 4K وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

شکل- ردمی مکس ۱۰۰

شیائومی با تلویزیون غول پیکر ردمی مکس ۱۰۰، بازار تلویزیون های خانگی را به لرزه در می‌آورد

شیائومی به زودی تلویزیون ردمی مکس 100 – Redmi Max 100 را با یک پنل غول پیکر ۹۸ اینچی و رزولوشن 4K وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

ردمی معمولا به خاطر تولید گوشی‌های مقرون به صرفه شیائومی شناخته می‌شود؛ اما حالا این برند قصد دارد از یک تلویزیون هوشمند رونمایی کند. تلویزیون ردمی مکس ۱۰۰ یک دستگاه بالارده خواهد بود و با نمایشگر بزرگ ۱۰۰ اینچی قرار است میزبان خانه‌های کاربران شود.

ردمی مکس ۱۰۰ ادامه دهنده حضور شیائومی در بازار تلویزیون‌های خانگی

تلویزیون جدید ردمی تاکنون در چندین پایگاه داده ظاهر شده و تاییدیه‌های مختلفی از جمله Bluetooth SIG و ۳C را دریافت کرده است. جهت یادآوری باید گفت که شیائومی در سال ۲۰۲۰ تلویزیون Redmi Smart TV 98 Max را روانه بازار کرد و می‌توان گفت که مدل ردمی مکس ۱۰۰ به عنوان نسل جدید آن خواهد بود.

تلویزیون هوشمند ۹۸ اینچی ردمی در هند هم عرضه شد و از رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کرد؛‌ بنابراین می‌توان انتظار وضعیت مشابهی را برای مدل جدید داشت. البته شاید هم ردمی رزولوشن آن را بالاتر ببرد. تاییدیه Bluetooth SIG نشان می‌دهد که این تلویزیون به بلوتوث ۵.۰ مجهز شده است و تاییدیه ۳C هم به نرخ نوسازی ۶۰ هرتز اشاره می‌کند.

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با تلویزیون جدید شیائومی منتشر نشده است؛ اما بر اساس نسل قبل این تلویزیون می‌توان حدس‌هایی زد. مدل ۹۸ اینچی از رزولوشن ۴K در کنار پوشش ۸۵ درصدی از گستره رنگی NTSC و ۱۹۲ نقطه نوری داینامیک بهره می‌برد.

این تلویزیون هم چنین با تراشه اختصاصی ۱۲ نانومتری به همراه ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی همراه شده است.

بنابراین می‌توان گفت که تلویزیون شیائومی ردمی مکس ۱۰۰ حداقل از این مشخصات با برخی بهبود‌ها بهره خواهد شد.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم