تاییدیه مراقبت چشم

تلویزیون های جدید سامسونگ شامل سری QLED و Lifestyle موفق به دریافت تاییدیه‌های مراقبت چشم و دقت رنگ از موسسه‌ها و آزمایشگاه‌های برتر جهان شدند.

شکل- تاییدیه مراقبت چشم

تلویزیون های جدید سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه مراقبت چشم و دقت رنگ شدند.

تاییدیه مراقبت چشم
فناوری های جدید تلویزیون
سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 از سری جدید تلویزیون‌های MICRO LED، Neo QLED و Lifestyle پرده برداشت. این تلویزیون‌ها توانستند با ویژگی‌هایی چون به‌روزرسانی رابط کاربری، لوازم جانبی شخصی‌سازی شده، گزینه‌های متنوع ابعاد تلویزیون، کیفیت صدا و تصویر رویای نمایشگرها در همه‌جا و برای همه را به واقعیت نزدیک کنند. در واقع تلویزیون های جدید سامسونگ تصاویری شبیه به زندگی واقعی را به همراه صدای فراگیر و تجربیات شخصی‌سازی شده به کاربران ارائه می‌دهند.

سطح ایمنی بالای تلویزیون های جدید سامسونگ

تاییدیه مراقبت چشم

تلویزیون های جدید سامسونگ از سری Lifestyle توانستند از موسسه برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات (VDE) تاییدیه مراقبت چشم (Eye Care) را اخذ کنند. این موسسه که مرکز آن در آلمان مستقر است با انجام آزمایش‌های مختلف سطح ایمنی و سلامتی دستگاه‌های الکترونیکی را مورد ارزیابی قرار داده و به آنها تاییدیه‌های لازم را اختصاص می‌دهد. این موسسه بیش از 36 هزار عضو داشته و یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های فنی و علمی در اروپا محسوب می‌شود.

همچنین مدل‌های The Frame، The Serif و The Sero از سری تلویزیون‌های Lifestyle سامسونگ پس از انجام آزمایش‌های مختلف موفق به دریافت تاییدیه مراقبت چشم از این موسسه شدند. این تاییدیه پس از بررسی مواردی چون درستی رنگ‌ها، یکنواختی، کنترل پرش تصویر، خسته نکردن چشم و ایمنی چشم به محصولات ارائه می‌شود.

تلویزیون های جدید سامسونگ از سری Lifestyle توسط کمیسیون بین‌المللی الکترونیک فنی (IEC) از لحاظ انتشار نور آبی و میزان از بین رفتن ملاتونین ارزیابی شدند و به دلیل برخورداری از استانداردهای ضروری توانستند از این موسسه تاییدیه‌های مربوط به لرزش و پرش تصویر، صحت رنگ‌ها، یکنواختی کیفیت تصویر و راحتی چشم را دریافت کنند.

این تلویزیون‌ها توسط آزمایشگاه مستقل و مشهور UL (Underwriters Laboratories) نیز از لحاظ میزان بازتاب نور محیط مورد ارزیابی قرار گرفتند و موفق به دریافت تاییدیه عدم بازتاب نور یا Glare-Free شدند. این آزمایشگاه به عنوان یک شرکت مستقل محصولات و لوازم مختلف را از لحاظ ایمنی و موارد جانبی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

دقت رنگ

دریافت چنین تاییدیه‌ای حاکی از آن است که آزمایش‌های کمیسیون بین‌المللی روشنایی (CIE) به درستی انجام شده است؛ چرا که این کمیسیون تلویزیون های جدید سامسونگ سری Lifestyle را از لحاظ نرخ یکپارچه انعکاس نور (UGR) در حد استاندارد دانست. تلویزیون های سری Lifestyle سامسونگ در مدل 2022 به صفحه‌نمایش جدید مات با قابلیت‌های ضد جذب اثر انگشت، ضد انعکاس و ضد تابش مجهز هستند و می‌توانند بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند.

تلویزیون های جدید سامسونگ سری QLED نیز توانستند از شرکت Pantone نخستین تاییدیه Pantone Validated را اخذ کنند. شرکت Pantone به عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای جهان در صنعت رنگ و خالق سیستم تطبیق پنتون (PMS) محسوب می‌شود. این تاییدیه از دقت و دسترسی رنگ‌های نمایش داده شده در تلویزیون های جدید سامسونگ حکایت دارد.

در واقع همه 20 مدل تلویزیون QLED 2022 سامسونگ در هر دو کیفیت 4K و 8K موفق به دریافت این تاییدیه شدند. از این رو تلویزیون های جدید سامسونگ می‌توانند 2030 رنگ پنتون و 130 سایه رنگ را به نمایش بگذارند.

سئوک وو یونگ، سرپرست بخش تحقیق و توسعه نمایشگرهای سامسونگ در این خصوص عنوان کرد تلویزیون‌ها در حال حاضر به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین دستگاه سرگرمی در خانه محسوب می‌شوند و به همین دلیل کاربران خواهان تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش باکیفیت هستند که روی چشم‌ها فشاری وارد نکند و از خستگی چشمان آنها جلوگیری کند. تلویزیون های جدید سامسونگ با دریافت تاییدیه‌های متعدد از موسسه‌های معتبر در جهان نشان دادند می‌توانند تصاویر را با کیفیت بهتری نمایش دهند و حداکثر راحتی و ایمنی را برای کاربران به همراه داشته باشند.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم