مانیتور آرتمیس ۳۴۳CQR

کمپانی تایوانی ام‌اس‌آی مانیتور آرتمیس ۳۴۳CQR را در ابعاد ۳۴ اینچ با پنلی خمیده به بازار عرضه کرد که در ادامه نگاه کامل‌تری آن خواهیم داشت.

شکل- مانیتور آرتمیس ۳۴۳CQR

مانیتور آرتمیس ۳۴۳CQR در ابعاد ۳۴ اینچ از سوی ام‌اس‌آی عرضه شد

مانیتور غول پیکر ام‌اس‌آی ام‌پی‌جی آرتمیس ۳۴۳سی‌کیوآر – MSI MPG Artymis 343CQR از جدیدترین محصولات این کمپانی شناخته شده و با سابقه به شمار می‌رود که به تازگی وارد بازار شده است. این نمایشگر که نخستین بار در نماشیگاه CES 2021 معرفی شد، یک پنل خمیده با درجه خمش ۱۰۰۰R دارد. مانیتور آرتمیس ۳۴۳CQR قیمتی معقول دارد و از قابلیت هوش مصنوعی بهره می‌برد؛ دو برگ برنده‌ای که msi امید دارد به کمک آن‌ها نمایشگر گیمینگش بالاتر از دیگر رقبا قرار گرفته و فروش بالایی را تجربه کند.

همچون دیگر نمایشگرهای خمیده، ۳۴۳CQR نیز برای گیمرهای کامپیوتری است که در قیاس با گیمرهای کنسولی در فاصله نزدیک‌تری به نمایشگر قرار می‌گیرند. این نمایشگر ۳۴ اینچی دارای کیفیت ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا همان UW QHD است و از HDR400 پشتیبانی می‌کند. زمان پاسخ‌دهی آن نیز ۱ میلی‌ثانیه است که در ترکیب با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۶۵ هرتزی، به شرط داشتن سخت افزار مناسب، به راحتی می‌تواند بازی‌ها را با سرعت‌های بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد.

مانیتور آرتمیس ۳۴۳CQR

مانیتور گیمینگ جدید ام‌اس‌آی دارای مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی است که از بین آن‌ها می‌توان به فناوری انحصاری OptixScope اشاره کرد. به کمک این ویژگی که پتنت آن توسط خود msi ثبت شده است، مانیتور هنگام زوم برای هدف گیری می‌تواند تصویر را تا ۸ مرحله بزرگ کند. کاربران می‌توانند یک کلید میانبر برای زوم همزمان با کاسته شدن خودکار از سرعت موس توسط نمایشگر تخصیص دهند. پس افرادی که به دنبال کسب برتری نسبت به رقبا در بازی‌های تیراندازی اول شخص هستند می‌توانند این مانیتور را تهیه کنند.

خصیصه هوش مصنوعی دیگر مانیتور آرتمیس ۳۴۳CQR قابلیت روشنایی هوشمند از طریق نرم افزار Gaming OSD است. این نمایشگر همچنین یک میکروفون داخلی دارد که با استفاده از آن و به کمک محاسبات هوش مصنوعی خود، صداهای ناخواسته محیطی را حذف می‌کند. ویژگی Night Vision AI یکی دیگر از توانمندی‌های مانیتور است که به عنوان نخستین تنظیم کننده سیاهی در دنیا شناخته می‌شود.

این نمایشگر همچنین حالت کنسول نیز داشته و به صورت پیش فرض از پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی می‌کند. کاربران به آسانی می‌توانند نمایشگر خود را بین کنسول و کامپیوتر سوئیچ کنند. مانیتور آرتمیس ۳۴۳CQR هم اکنون با قیمت ۸۹۹.۹۹ دلار از سایت‌های آمازون و Newegg قابل خرید است.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم